شعیری, حمیدرضا, انتظاری ملکی, سعیده. (1392). تحلیل وجه القایی زبان تصویری تبلیغات از دیدگاه کنشی و تنشی بر اساس رویکرد نشانه- معناشناختی (بررسی موردی: گفتمان تبلیغاتی داخلی و خارجی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 95-117. doi: 10.22067/lj.v5i9.37339
حمیدرضا شعیری; سعیده انتظاری ملکی. "تحلیل وجه القایی زبان تصویری تبلیغات از دیدگاه کنشی و تنشی بر اساس رویکرد نشانه- معناشناختی (بررسی موردی: گفتمان تبلیغاتی داخلی و خارجی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1392, 95-117. doi: 10.22067/lj.v5i9.37339
شعیری, حمیدرضا, انتظاری ملکی, سعیده. (1392). 'تحلیل وجه القایی زبان تصویری تبلیغات از دیدگاه کنشی و تنشی بر اساس رویکرد نشانه- معناشناختی (بررسی موردی: گفتمان تبلیغاتی داخلی و خارجی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 95-117. doi: 10.22067/lj.v5i9.37339
شعیری, حمیدرضا, انتظاری ملکی, سعیده. تحلیل وجه القایی زبان تصویری تبلیغات از دیدگاه کنشی و تنشی بر اساس رویکرد نشانه- معناشناختی (بررسی موردی: گفتمان تبلیغاتی داخلی و خارجی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 5(9): 95-117. doi: 10.22067/lj.v5i9.37339