آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,679
تعداد مشاهده مقاله79,666,611
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,524,859
آقاجانی, فرید, غفوریان شاگردی, امیر, صانعی, مهدی. (1398). کشف و تبیین ادراکات مدیران بازاریابی از مذاکرات حضوری بین سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(پائیز و زمستان 1398), 269-294. doi: 10.22067/pmt.v11i2.83769
فرید آقاجانی; امیر غفوریان شاگردی; مهدی صانعی. "کشف و تبیین ادراکات مدیران بازاریابی از مذاکرات حضوری بین سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, پائیز و زمستان 1398, 1398, 269-294. doi: 10.22067/pmt.v11i2.83769
آقاجانی, فرید, غفوریان شاگردی, امیر, صانعی, مهدی. (1398). 'کشف و تبیین ادراکات مدیران بازاریابی از مذاکرات حضوری بین سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(پائیز و زمستان 1398), pp. 269-294. doi: 10.22067/pmt.v11i2.83769
آقاجانی, فرید, غفوریان شاگردی, امیر, صانعی, مهدی. کشف و تبیین ادراکات مدیران بازاریابی از مذاکرات حضوری بین سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 11(پائیز و زمستان 1398): 269-294. doi: 10.22067/pmt.v11i2.83769


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب