مهرمحمدی, محمود. (1389). بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه‌های درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 011(1), -. doi: 10.22067/fe.v11i1.1854
محمود مهرمحمدی. "بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه‌های درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 011, 1, 1389, -. doi: 10.22067/fe.v11i1.1854
مهرمحمدی, محمود. (1389). 'بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه‌های درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 011(1), pp. -. doi: 10.22067/fe.v11i1.1854
مهرمحمدی, محمود. بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه تخیل در برنامه‌های درسی و آموزش با تأکید بر دوره ابتدائی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 011(1): -. doi: 10.22067/fe.v11i1.1854


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.