پشوتنی زاده, میترا, سلیمیان, ملیحه, ظفریان, زینب. (1398). تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنجان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 350-372. doi: 10.22067/riis.v0i0.75430
میترا پشوتنی زاده; ملیحه سلیمیان; زینب ظفریان. "تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنجان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1398, 350-372. doi: 10.22067/riis.v0i0.75430
پشوتنی زاده, میترا, سلیمیان, ملیحه, ظفریان, زینب. (1398). 'تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنجان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 350-372. doi: 10.22067/riis.v0i0.75430
پشوتنی زاده, میترا, سلیمیان, ملیحه, ظفریان, زینب. تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنجان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(1): 350-372. doi: 10.22067/riis.v0i0.75430


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.