آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,078
تعداد مقالات21,476
تعداد مشاهده مقاله57,563,903
تعداد دریافت فایل اصل مقاله23,463,885
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
علی قاسمی; محسن ایمانی. "واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1392, 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). 'واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(1): 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب