آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,165
تعداد مقالات22,577
تعداد مشاهده مقاله117,336,186
تعداد دریافت فایل اصل مقاله51,993,627
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
علی قاسمی; محسن ایمانی. "واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1392, 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). 'واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(1): 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب