آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,996
تعداد مقالات20,511
تعداد مشاهده مقاله25,689,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,511,526
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
علی قاسمی; محسن ایمانی. "واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1392, 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). 'واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(1): 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب