آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,607
تعداد مشاهده مقاله28,610,729
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,464,549
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
علی قاسمی; محسن ایمانی. "واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1392, 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). 'واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(1): 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب