1.

مطالعه تطبیقی آراء تربیتی ژان پیاژه و متیو لیپمن با تاکید بر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان

صفحه 5-26
اکرم شوشتری؛ مسعود صفایی مقدم؛ منصور مرعشی

2.

بررسی تاثیر نگاه هرمنوتیکی- زبانی آگوستین بر ویتگنشتاین و دلالت های تربیتی

صفحه 27-42
آزاده بزرگی؛ فاطمه زیباکلام

3.

واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت

صفحه 43-64
علی قاسمی؛ محسن ایمانی

4.

استلزام‌های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفت‌شناختی

صفحه 65-92
رضا محمدی؛ بختیار شعبانی ورکی؛ طاهره جاویدی؛ جهانگیر مسعودی

5.

تبیین و نقد مبانی فلسفی مفهوم یادگیری در طرح پایدیا

صفحه 93-110
سمیرا حیدری؛ فاطمه زیبا کلام مفرد؛ خسرو باقری نوعپرست؛ محمود مهرمحمدی

6.

پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علم

صفحه 111-136
صدیقه کاظمی

7.

نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای تربیت دینی و ارائه یک طبقه بندی مفهومی جدید

صفحه 137-158
مرضیه موحدی محصل طوسی؛ محمود مهرمحمدی؛ علیرضا صادقزاده؛ حسن نقی زاده

8.

تحلیل فلسفه های تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر

صفحه 159-180
نرگس سجادیه؛ محمدرضا مدنی فر؛ مراد یاری دهنوی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.