باقری, خسرو. (1392). آموزاندن "به" و آموختن "از": تحول در آموزش و پرورش در پرتو عاملیت و تعامل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 5-24. doi: 10.22067/fe.v3i2.24768
خسرو باقری. "آموزاندن "به" و آموختن "از": تحول در آموزش و پرورش در پرتو عاملیت و تعامل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1392, 5-24. doi: 10.22067/fe.v3i2.24768
باقری, خسرو. (1392). 'آموزاندن "به" و آموختن "از": تحول در آموزش و پرورش در پرتو عاملیت و تعامل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 5-24. doi: 10.22067/fe.v3i2.24768
باقری, خسرو. آموزاندن "به" و آموختن "از": تحول در آموزش و پرورش در پرتو عاملیت و تعامل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(2): 5-24. doi: 10.22067/fe.v3i2.24768