همتی فر, مجتبی, آهنچیان, محمدرضا. (1392). ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 25-48. doi: 10.22067/fe.v3i2.23397
مجتبی همتی فر; محمدرضا آهنچیان. "ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1392, 25-48. doi: 10.22067/fe.v3i2.23397
همتی فر, مجتبی, آهنچیان, محمدرضا. (1392). 'ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 25-48. doi: 10.22067/fe.v3i2.23397
همتی فر, مجتبی, آهنچیان, محمدرضا. ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت؛ بررسی موردیِ سازواری «فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران» در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(2): 25-48. doi: 10.22067/fe.v3i2.23397


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.