یاری دهنوی, مراد, پورکریمی هاوشکی, مجتبی. (1397). چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 43-66. doi: 10.22067/fedu.v8i1.41746
مراد یاری دهنوی; مجتبی پورکریمی هاوشکی. "چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1397, 43-66. doi: 10.22067/fedu.v8i1.41746
یاری دهنوی, مراد, پورکریمی هاوشکی, مجتبی. (1397). 'چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 43-66. doi: 10.22067/fedu.v8i1.41746
یاری دهنوی, مراد, پورکریمی هاوشکی, مجتبی. چیستی و چگونگی فلسفه ورزی و پیامدهای آن در فرایند تدریس معلمان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(1): 43-66. doi: 10.22067/fedu.v8i1.41746


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.