آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,196
تعداد مشاهده مقاله17,396,588
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,397,498
آرین‌فر, افروز, مفتون, پرویز, رضایی, غفور. (1401). بررسی میزان توجّه و یادگیری زبان‌آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی به‌صورت گفتاری و نوشتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 55(4), 153-178. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117
افروز آرین‌فر; پرویز مفتون; غفور رضایی. "بررسی میزان توجّه و یادگیری زبان‌آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی به‌صورت گفتاری و نوشتاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 55, 4, 1401, 153-178. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117
آرین‌فر, افروز, مفتون, پرویز, رضایی, غفور. (1401). 'بررسی میزان توجّه و یادگیری زبان‌آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی به‌صورت گفتاری و نوشتاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 55(4), pp. 153-178. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117
آرین‌فر, افروز, مفتون, پرویز, رضایی, غفور. بررسی میزان توجّه و یادگیری زبان‌آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی به‌صورت گفتاری و نوشتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 55(4): 153-178. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب