آرین‌فر, افروز, مفتون, پرویز, رضایی, غفور. (1401). بررسی میزان توجه و یادگیری زبان آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی بصورت گفتاری و نوشتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117
افروز آرین‌فر; پرویز مفتون; غفور رضایی. "بررسی میزان توجه و یادگیری زبان آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی بصورت گفتاری و نوشتاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1401, -. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117
آرین‌فر, افروز, مفتون, پرویز, رضایی, غفور. (1401). 'بررسی میزان توجه و یادگیری زبان آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی بصورت گفتاری و نوشتاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117
آرین‌فر, افروز, مفتون, پرویز, رضایی, غفور. بررسی میزان توجه و یادگیری زبان آموزان بر اساس دو رویکرد آموزشی شناختی و محیطی بصورت گفتاری و نوشتاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; (): -. doi: 10.22067/lts.2022.75633.1117


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.