آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,991
تعداد مقالات20,494
تعداد مشاهده مقاله25,567,805
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,384,524
سالار, جمشید, غلامی اواتی, رمضان. (1402). عجین‌شدن با برند در صنعت هتلداری: نقش مسئولیت اجتماعی سازمانی، اعتماد برند و هویت‌یابی برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(شماره 2 پاییز و زمستان 1402), 273-301. doi: 10.22067/tmj.2024.82973.1447
جمشید سالار; رمضان غلامی اواتی. "عجین‌شدن با برند در صنعت هتلداری: نقش مسئولیت اجتماعی سازمانی، اعتماد برند و هویت‌یابی برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, شماره 2 پاییز و زمستان 1402, 1402, 273-301. doi: 10.22067/tmj.2024.82973.1447
سالار, جمشید, غلامی اواتی, رمضان. (1402). 'عجین‌شدن با برند در صنعت هتلداری: نقش مسئولیت اجتماعی سازمانی، اعتماد برند و هویت‌یابی برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(شماره 2 پاییز و زمستان 1402), pp. 273-301. doi: 10.22067/tmj.2024.82973.1447
سالار, جمشید, غلامی اواتی, رمضان. عجین‌شدن با برند در صنعت هتلداری: نقش مسئولیت اجتماعی سازمانی، اعتماد برند و هویت‌یابی برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 15(شماره 2 پاییز و زمستان 1402): 273-301. doi: 10.22067/tmj.2024.82973.1447


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب