محمدی, فردین, نوغانی, محسن. (1403). طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), -. doi: 10.22067/fedu.2025.89696.1365
فردین محمدی; محسن نوغانی. "طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 1, 1403, -. doi: 10.22067/fedu.2025.89696.1365
محمدی, فردین, نوغانی, محسن. (1403). 'طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(1), pp. -. doi: 10.22067/fedu.2025.89696.1365
محمدی, فردین, نوغانی, محسن. طراحی مدل تحلیلی میدان آموزشِ کارآمد در ایران بر اساس رویکرد ساختارگرایی تکوینی پیر بوردیو. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(1): -. doi: 10.22067/fedu.2025.89696.1365