آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,993
تعداد مقالات20,509
تعداد مشاهده مقاله25,619,620
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,429,602

1.

A hybrid content and context-based method for sarcasm detection

دوره 7، شماره 1، مرداد 2024، صفحه 49-58
Zahra Keivanlou-Shahrestanaki؛ Mohsen Kahani؛ Fattane Zarrinkalam

2.

Emerging Technologies in The Audit Environment: Use and Perceived Importance Among Independent Auditors

دوره 4، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 103-119
Ali Alipourfallahpasand؛ Saideh Asgari

3.

The Effect of Social Media Use on Job Performance: Exploring the Role of Technostress, Social Capital, and Job Satisfaction as Mediators

دوره 3، شماره 1، خرداد 2024، صفحه 106-130
Alireza Amini؛ Leyla Hatami؛ Mohammad Taghi Abbasi Shavazi

4.

The Tone of Market Participants' Opinions via Social Media and Capital Market Reaction

دوره 6، شماره 4، اسفند 2022، صفحه 45-60
Monir Amirinasab؛ Alireza Mehrazeen؛ Abolghasem Masih Abadi

5.

Using social media data to study political science

دوره 1، شماره 1، آذر 2018
Hossein Nourani

6.

مدل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به برابری جنسیتی در میان زنان ایرانی

دوره 19، شماره 4، دی 1401، صفحه 54-31
محمودرضا رهبرقاضی؛ سید مرتضی نوعی باغبان

7.

نقش ابعاد فرهنگ در اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی با نقش میانجی اعتماد و سودمندی درک شده (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان)

دوره 20، شماره 4، دی 1402، صفحه 1-31
ابوالفضل دانایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب