آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,125
تعداد مقالات21,994
تعداد مشاهده مقاله94,191,209
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,987,365

1.

بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه

دوره 30، شماره 23، شهریور 1402، صفحه 1-16
مریم عباسی اول؛ منصور امیرزاده جیرکلی؛ محمد علی سعیدی

2.

بررسی شیوه‌های کاربرد به‌گویی درتبلیغات رسانه‌ای فارسی زبان درایران بر اساس رویکرد کرسپوفرناندز(۲۰۰۵ )

دوره 11، شماره 2، دی 1398، صفحه 202-230
هنگامه واعظی؛ ملاحت روشن ضمیر

3.

بررسی عوامل مؤثر بر سهم بازار، مطالعه موردی صنایع بزرگ مواد غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 28، شماره 3، مهر 1393، صفحه 260-271
علی دهقانی

4.

بررسی وضعیت جاذبه های گردشگری شهرستان مشهد در فضای مجازی

دوره 21، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-20
حسین آقاجانی؛ الهه تجویدی؛ شهرزاد قلی زاده سرابی

5.

تبلیغات به مثابه محرک پنهان گردشگری روستایی: بررسی موردی شهرستان حاجی آباد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1404
مهدی مودودی ارخودی؛ میثم حسین پور؛ الهه آهنی؛ عصمت نجفی ارخودی؛ جلال عباسی

6.

تحلیل گفتمان بیلبوردهای تجاری-تبلیغاتی از منظر تحلیل چند رسانه ای

دوره 8، شماره 15، بهمن 1395، صفحه 95-120
صدیقه سادات مقداری؛ مرجان سبحانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب