آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,994
تعداد مقالات20,818
تعداد مشاهده مقاله39,499,658
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,290,151

1.

بررسی آشنایی و پذیرش ضرورت استقرار و به‌کارگیری راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران

دوره 7، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 239-256
زهره عدالتیان؛ اعظم صنعت جو؛ محسن نوکاریزی

2.

بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 139-158
زهره عدالتیان؛ اعظم صنعت جو؛ محسن نوکاریزی

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی قابلیت نوآوری: شواهدی از شرکت تولید و بسته‌بندی قارچ

دوره 38، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 119-139
سیدحسین هاشمی فرد؛ سیدمجتبی موسوی نقابی؛ مریم اولادی

4.

شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 93-108
پیمان جلیل پور؛ مهدی بریاجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب