1.

موانع معرفت‌شناختی نزد گاستون باشلار و پیامدهای تربیتی آن در آموزش علم

صفحه 5-24
موسی توماج ایری؛ ایرج نیک سرشت

2.

از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه

صفحه 124-148
شهین بنی اسد؛ رضوان حسین قلی زاده؛ مقصود امین خندقی

3.

تحلیل و ارزیابی ماهیت ارتباط مجازی معلم و فراگیران در نسل نو یادگیری الکترونیکی: مطالعه موردی موک ها

صفحه 25-36
سعید ضرغامی

4.

جایگاه طبیعت و فضاهای باز در یادگیری کودکان بر مبنای مطالعه‌ای زیست‌گرایانه

صفحه 37-58
سیدمحمد بهروز؛ اسماعیل ضرغامی

5.

نقد گفتمان تلفیق التقاطی (بازسازی سازوارانه)در تعلیم و تربیت : با نگاهی به آثار دکتر خسرو باقری

صفحه 103-118
سید مهدی سجادی

6.

چارچوب نظری کلاس‌معکوس: ترسیم اشاره‌هایی برای یادگیری فراگیرمحور

صفحه 59-78
حسن کاویانی؛ محمد جواد لیاقت دار؛ بی بی عشرت زمانی؛ یاسمین عابدینی

7.

نو مفهوم‌پردازی معرفت‌شناختی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفت‌شناختی شک سوفیستی پروتاگوراس به‌منظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری

صفحه 79-102
محمد مظفر؛ سیدمهدی سجادی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ علیرضا صادق زاده

8.

آینۀ شکستۀ حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی

صفحه 119-123
خسرو باقری نوع پرست


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.