1.

بررسی تعداد مؤثر تکرار واژه در یادگیری واژگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در پرتو الگوی هَیَجامَد

صفحه 1-26
هانیه جاجرمی؛ رضا پیش‌قدم؛ سحر مقیمی

2.

بررسی تأثیر بکارگیری روش تفکر شبکه‌ای بر فرهنگ یادگیری زبان آموزان زبان فرانسه براساس الگوی ابعاد فرهنگی هافستد

صفحه 27-57
آزاده فسنقری؛ حمیدرضا شعیری؛ محمود رضا گشمردی؛ رویا لطافتی

3.

مطالعه تطبیقی کنش گفتاری «تملق» در زبان‌های فارسی و انگلیسی

صفحه 59-95
محمد احمدی صفا؛ رحیمه کاربخش راوری

4.

بازتاب ادبیات عامه ایران در سفرنامه از خراسان تا بختیاری اثر هانری‌رنه دالمانی

صفحه 97-122
محمدرضا فارسیان؛ فاطمه قاسمی آریان

5.

تأثیر روش تدریس درون دادمحور در مقابل برون دادمحور بر یادگیری و به یاد سپاری واژگان انگلیسی توسط فراگیران خردسال ایرانی

صفحه 123-145
محمد امیریوسفی

6.

کنکاشی در توانش فرهنگی در آموزش و فراگیری زبان انگلیسی: معلمان، زبان‌آموزان و مطالب درسی در عصر جهانی‌سازه شده

صفحه 147-180
لیلا دوبختی

7.

رابطه بین توانش تعامل بینافرهنگی معلمان زبان‌خارجه و دانش منظورشناختی زبان‌آموزان در زمینه کنش‌های‌کلامی پربسامد انگلیسی

صفحه 181-217
علی مالمیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب