1.

بررسی تحول نظریه گاردنر از هوش به ذهن: پنج ذهن برای آینده

صفحه 126-141
اقبال زارعی؛ حسین زینلی پور؛ ابوذر بهروزی

2.

دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد

صفحه 5-26
کمال نصرتی هشی؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ سمیه رادمرد

3.

دانشگاه ایرانی و مناقشه هویتی- کارکردی: در جستجوی الگوی گم‌شده

صفحه 27-46
غلامرضا ذاکرصالحی

4.

یادگیری در پارادایم پیچیدگی: ماهیت، قلمرو و فرایند

صفحه 47-65
رضا محمدی چابکی؛ پروین بازقندی؛ سعید ضرغامی همراه

5.

بررسی و تحلیل اعتراض «تلقینی بودن» حلقۀ کندوکاو اخلاقی

صفحه 66-83
روح‌الله کریمی

6.

اندیشه‌های نومعتزله و تعلیم و تربیت

صفحه 84-102
پروانه ولوی؛ احمد دارم؛ محمدجعفر پاک سرشت؛ مسعود صفایی مقدم

7.

تبیین مفهوم تقوا از منظر انسان‌شناختی با تأملی در آیات قرآن و دلالت‌های آن در پرورش تقوا

صفحه 103-125
سمیه رام؛ محمود مهرمحمدی؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ ابراهیم طلایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.