آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,996
تعداد مقالات20,515
تعداد مشاهده مقاله25,709,195
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,539,359

1.

بازاریابی اجتماعی در حوزه صنعت آب و فاضلاب با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 31-44
عبدالحکیم کلامی؛ هرمز مهرانی؛ پرویز سعیدی؛ ابراهیم عباسی

2.

بررسی عوامل موثر بر سطح مصرف فرآورده‌های گوشتی آماده در شهر مشهد

دوره 36، شماره 2، تیر 1401، صفحه 197-206
مرتضی محمدی؛ سید احسان علوی

3.

تعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنجان

دوره 9، شماره 1، آبان 1398، صفحه 350-372
میترا پشوتنی زاده؛ ملیحه سلیمیان؛ زینب ظفریان

4.

شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در حوزه صنعت آب و فاضلاب کشور

دوره 9، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 53-60
عبدالحکیم کلامی؛ هرمز مهرانی؛ پرویز سعیدی؛ ابراهیم عباسی

5.

عوامل مؤثر بر توسعۀ فرهنگ ورزش همگانی استان خوزستان (با رویکرد بازاریابی اجتماعی)

دوره 20، شماره 2، تیر 1402، صفحه 221-255
اسماعیل ویسیا؛ مریم کریمی؛ امین خطیبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب