آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,026
تعداد مقالات21,104
تعداد مشاهده مقاله47,313,993
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,127,513

1.

هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خودفهمی، دگرفهمی و باهم فهمی

صفحه 5-20
مسعود خنجرخانی؛ مسعود صفایی مقدم؛ محمد جعفر پاک سرشت

2.

تحلیل و نقد نظری و روش‌شناختی اسناد تحول بنیادین آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران

صفحه 21-40
رحمت اله مرزوقی؛ رضا عقیلی؛ محبوبه مهرورز

3.

فهم، پرسش و کلاس درس از منظر گادامر: تبیینی پرسش محور از فرآیند تدریس

صفحه 41-62
نرگس سجادیه؛ سارا طوسیان

4.

پساپدیدارشناسی به مثابه رویکردی در مطالعات فناوری‌ آموزشی

صفحه 63-81
روح اله مظفری پور

5.

تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گرا

صفحه 82-106
زهرا وقاری زمهریر؛ مقصود امین خندقی؛ محمود سعیدی رضوانی؛ مرضیه موحدی محصل طوسی

6.

الگوی پیشنهادی برنامه درسی تربیت اجتماعی اسلامی در دوره متوسطه: رویکردی هنجارین

صفحه 107-127
حمیرا برزیده؛ علیرضا محمودنیا؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی

7.

سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللی

صفحه 128-152
رضوان حسینقلی زاده؛ محمدرضا آهنچیان؛ علی نوفرستی؛ معصومه کوهساری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب