تعداد نشریات | 50 |
تعداد شمارهها | 1,872 |
تعداد مقالات | 19,701 |
تعداد مشاهده مقاله | 11,480,381 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 7,580,924 |
1. | بازتولید قلمرو: گفتمان پارادکسیکال اصلاحات در نظام تربیتی ایران | |
صفحه 5-32 | ||
سید مهدی سجادی | ||
2. | بسط «علایق علم» و پیامدهای آن برای آموزش علوم طبیعی | |
صفحه 33-58 | ||
موسی توماج ایری | ||
3. | روش تحلیل مفهومی در تعیین هدفهای تربیتی از دیدگاه ریچارد پیترز: بیان و نقد | |
صفحه 59-75 | ||
طیبه توسلی | ||
4. | تبیین و نقد درونی مدل ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز | |
صفحه 76-95 | ||
عماد حاتمی گروه؛ ابوالفضل غفاری؛ خسرو باقری نوع پرست؛ بختیار شعبانی ورکی | ||
5. | تحلیل مفهوم «زندگی خوب» در رویکرد «سعادت گرا» به منظور تدوین هدف های تربیت | |
صفحه 96-115 | ||
مژگان کرد؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی-همراه؛ رمضان برخورداری | ||
6. | نقد درونی نظام آموزشی؛ بازخوانی آرای هگل، مارکس و آدورنو | |
صفحه 116-135 | ||
علی وحدتی دانشمند | ||
7. | تحلیل و نقد مفهوم «هویت» در اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران | |
صفحه 136-156 | ||
مصطفی مرادی؛ خسرو باقری نوع پرست | ||