آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,972
تعداد مقالات20,272
تعداد مشاهده مقاله20,762,167
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,797,167

1.

امکان‌سنجی ارائه خدمات مؤثر در افزایش توانایی تشخیص اخبار جعلی کاربران در کتابخانه‎های عمومی

دوره 11، شماره 2، دی 1400، صفحه 65-82
زهره عزیزی

2.

بررسی ارتباط مدیریت زمان و آموزش کارکنان کتابخانه‌های عمومی شهر کرمان

دوره 11، شماره 2، دی 1400، صفحه 250-267
سعید غفاری؛ فهیمه قاسمی نژاد؛ شعله زکیانی

3.

بررسی خدمات کتابخانه‌ای برای نابینایان و کم‌بینایان در کتابخانه‌های عمومی ایران و ارائه راهکارهای پیشنهادی به آنها

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 84-108
معصومه امید؛ سید مهدی طاهری؛ مریم صراف زاده

4.

بررسی عوامل تسهیلگر در پیاده‌سازی مدیریت دانش با توجه به نقش متغیر میانجی ساختار سازمانی (نمونه‌پژوهی: کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه)

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 142-165
سلیمان شفیعی؛ محسن جعفری

5.

بررسی مؤلفه های برنامه ریزی متناسب فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ارائه مدلی برای آن

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 248-270
مریم امیدخدا؛ زهرا اباذری؛ زهره میرحسینی؛ نجلا حریری

6.

تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 24-43
اکبر بهمنی؛ سید مهرداد سیدین

7.

ترمیم شکاف دیجیتالی با گسترش خدمات آموزشی و فرهنگی در کتابخان ههای عمومی

دوره 2، شماره 1، آبان 1391
یزدان منصوریان

8.

رابطه مهارت‌های ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطه‌ای اخلاق حرفه‌ای

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 66-83
رحیم شهبازی؛ ابوالفضل قاسم‌زاده؛ اعظم ابراهیمی

9.

شخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد

دوره 6، شماره 2، دی 1395، صفحه 227-243
انیس میری؛ مریم سلامی؛ سید عباس مرجانی

10.

شناسایی ظرفیت‌ کتابخانه‌‌های عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظام‌مند

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 143-161
زینب غیوری

11.

شناسایی میزان استفاده جوانان تحصیلکرده از کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد و اهمیت عوامل بازدارنده از دیدگاه آنان

دوره 12، شماره 2، آذر 1401، صفحه 255-276
فرشته کامران طرقی؛ اعظم صنعت جو؛ محسن نوکاریزی

12.

شناسایی و تحلیل راهبرد ی عوامل و موانع کاربست مهارت ها یارتباطی در بین کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 271-296
محمدرضا شکاری؛ منصور کوهی رستمی

13.

نقش تعدیل‌کننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراک‌شده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانه‌های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی غرب کشور)

دوره 5، شماره 1، تیر 1394، صفحه 221-234
مریم کشوری؛ احسان گرایی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب