آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,018
تعداد مقالات21,038
تعداد مشاهده مقاله46,538,194
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,863,424

1.

اثر آمیخته بازاریابی و دانش تخصصی روی عملکرد صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط صادر کننده خشکبار

دوره 37، شماره 2، تیر 1402، صفحه 145-156
سارا یارمند؛ حسین محمدی؛ علی رضا کرباسی؛ مریم دهقانی

2.

بررسی احتمال و عوامل مؤثر بر مشارکت کشاورزان در بازارهای آتی و اختیارمعامله (مطالعه موردی: محصول پنبه شهرستان گنبدکاووس)

دوره 29، شماره 3، مهر 1394، صفحه 242-257
فاطمه سخی؛ حسین محمدی؛ محمود صبوحی

3.

بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره

دوره 32، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 83-93
فاطمه دلدار سارونی؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی

4.

بررسی تأثیر صادرات محصولات خام بخش کشاورزی روی کیفیت محیط ‌زیست

دوره 30، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 58-69
حسین محمدی؛ لیلی ابوالحسنی؛ محمد تیرگری

5.

بررسی تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر شاخص Qتوبین شرکت های وابسته صنایع غذایی (مطالعه موردی: صنعت قند و شکر)

دوره 28، شماره 4، دی 1393، صفحه 343-351
حسین محمدی؛ فرشاد شعبانیان؛ آهون کاسب

6.

بررسی تقاضای گروه های اصلی کالاهای خوراکی در مناطق شهری ایران

دوره 25، شماره 1، فروردین 1390
فاطمه رضاپور؛ محمود دانشور کاخکی؛ حسین محمدی

7.

بررسی عوامل مؤثر بر ترجیحات مصرفی خانوار برای قارچ شاه صدف

دوره 34، شماره 4، دی 1399، صفحه 375-395
الناز خانزاده شادلو سفلی؛ جواد جانپور؛ محمود دانشور کاخکی؛ حسین محمدی

8.

بررسی عوامل منتخب مؤثر بر آلودگی محیط زیست با تأکید بر آزادسازی تجاری در کشورهای مختلف جهان (مطالعه موردی انتشار CO2)

دوره 28، شماره 3، مهر 1393، صفحه 213-223
حسین محمدی؛ سمانه حیدرزاده

9.

تأثیرعوامل اقتصادی منتخب موثر بر آلودگی آب های زیرزمینی در دو گروه از کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه

دوره 29، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 86-93
حامد بی آبی؛ حسین محمدی؛ لیلی ابوالحسنی

10.

تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر ترجیحات پرداختی مصرف‌کنندگان برای محصولات کشاورزی ارگانیک: کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 33، شماره 4، دی 1398، صفحه 339-350
حنانه آقاصفری؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی؛ رابرتو کلیستی

11.

سنجش کارایی صادرات پسته ایران با استفاده از الگوی جاذبه مرزی تصادفی

دوره 34، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 29-45
حسین محمدی؛ میلاد امینی زاده؛ حنانه آقاصفری

12.

شناسایی حباب قیمتی در بازار گوشت مرغ و گاو

دوره 30، شماره 2، تیر 1395، صفحه 88-96
مرتضی محمدی؛ حسین محمدی؛ حسین اعظمی

13.

عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی‌های ورود به بازار خارجی گیاهان دارویی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی

دوره 32، شماره 2، تیر 1397، صفحه 185-197
سید حسین محمدزاده؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی

14.

عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)

دوره 30، شماره 4، دی 1395، صفحه 360-369
حسین محمدی؛ مرتضی محمدی؛ سمیه کارگر

15.

عوامل مؤثر بر قیمت گندم در بورس کالای ایران

دوره 27، شماره 2، تیر 1392، صفحه 95-102
حسین محمدی؛ بهزاد فکاری سردهایی

16.

عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول

دوره 36، شماره 4، دی 1401، صفحه 337-352
حسین محمدی؛ علیرضا ثانی حیدری؛ عبدالله شهرکی

17.

کاربرد مدل پروبیت چندگانه درتحلیل عوامل موثر بر نوع اشتغال دانش‌آموختگان علمی کاربردی کشاورزی

دوره 29، شماره 2، تیر 1394، صفحه 116-125
حسین محمدی؛ حسین روحانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب