آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,996
تعداد مقالات20,510
تعداد مشاهده مقاله25,633,699
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,447,939

1.

آسیب ‎شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب»

دوره 6، شماره 2، دی 1395، صفحه 301-320
آرزو کرباسی؛ مهری پریرخ؛ اعظم صنعت جو

2.

اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا

دوره 1، شماره 2، بهمن 1390، صفحه 201-224
مهری پریرخ؛ شعله ارسطوپور؛ محمد رامین نادری

3.

انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی)

دوره 5، شماره 1، تیر 1394، صفحه 255-279
مجتبی کفاشان؛ مهری پریرخ؛ رحمت ا... فتاحی؛ فریبرز رحیم نیا

4.

بررسی تحلیلی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی ( مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد)

دوره 3، شماره 1، شهریور 1392، صفحه 91-112
حسن محمودی؛ محمد حسین دیانی؛ مهری پریرخ

5.

بررسی کارآمدی کلیدواژه ها و عبارت‌های پیشنهادی موتور کاوش گوگل در بسط جستجو و افزایش ربط از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 133-148
عبدالرسول خسروی؛ رحمت الله فتاحی؛ مهری پریرخ؛ محمد حسین دیانی

6.

بررسی نگرش اعضاء هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 13-32
مهری پریرخ؛ مهدی زاهدی نوقابی

7.

تأثیر راهنماهای مبتنی بر مدل واک (VAK) بر میزان رضایت‌مندی اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در استفاده از سیستم اطلاعات علمی دانشگاه (ساعد)

دوره 4، شماره 1، دی 1393، صفحه 112-130
رضا خسروی؛ مهری پریرخ؛ رحمت الله فتاحی

8.

تحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر نظریۀ رفتاردرمانی عقلانی‌هیجانی (REBT) در داستان‌‌ها

دوره 9، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 202-225
بهار قادری؛ مهری پریرخ؛ زهره سپهری شاملو؛ رحمت الله فتاحی

9.

توانمندی داستان‌ها در تحول شناختی کودکان گروه سنی «ب» و «ج» برپایه نظریه رفتاردرمانیِ عقلانی‌هیجانی (REBT)

دوره 7، شماره 2، آبان 1396، صفحه 161-188
بهار قادری؛ مهری پریرخ؛ زهره سپهری شاملو؛ رحمت الله فتاحی

10.

چگونه وب‌سایت‌ها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل می‌کنند؟ رویکردی پیاژه‌ای

دوره 5، شماره 2، مهر 1394، صفحه 182-205
مهری پریرخ؛ محمد رامین نادری

11.

دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای

دوره 1، شماره 2، بهمن 1390، صفحه 77-98
شعله ارسطوپور؛ رحمت الله فتاحی؛ مهری پریرخ

12.

شناسایی فرایندها و فعالیت‌های مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش

دوره 5، شماره 2، مهر 1394، صفحه 62-83
منصور میرزایی؛ مهری پریرخ؛ علیرضا اسفندیاری مقدم

13.

کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه

دوره 1، شماره 1، مهر 1390، صفحه 153-174
مهری پریرخ؛ محمد رامین نادری؛ حمیدرضا آقامحمدیان شعرباف

14.

نظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاه‌های اطلاعاتی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 25-47
محمد اعظمی؛ رحمت الله فتاحی؛ مهری پریرخ

15.

واکاوی توانمندی داستان‌ها در بهبود کنش‌های اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترش‌یافته بازداری رفتار بارکلی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 254-281
نجمه رحیمی سه گنبد؛ مهری پریرخ؛ علی مشهدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب