آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,996
تعداد مقالات20,510
تعداد مشاهده مقاله25,677,117
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,493,233

1.

امکان‌سنجی پیاده‌سازی رایانش ابری در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران: مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر مشهد

دوره 11، شماره 2، دی 1400، صفحه 171-186
مریم لقمانی خوزانی؛ حسن بهزادی؛ محسن نوکاریزی

2.

انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی)

دوره 5، شماره 1، تیر 1394، صفحه 255-279
مجتبی کفاشان؛ مهری پریرخ؛ رحمت ا... فتاحی؛ فریبرز رحیم نیا

3.

بررسی آشنایی و پذیرش ضرورت استقرار و به‌کارگیری راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران

دوره 7، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 239-256
زهره عدالتیان؛ اعظم صنعت جو؛ محسن نوکاریزی

4.

بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اصفهان نسبت به رعایت استانداردهای خدمات مرجع دیجیتال

دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 85-100
رقیه عسگری؛ احمد شعبانی؛ سعید رجایی پور

5.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 70-87
احمد شعبانی؛ زهرا اکبری؛ سعید رجایی پور

6.

بررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهراصفهان

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 283-305
احمد شعبانی؛ زهرا رحیمی؛ سعید رجایی پور؛ مرتضی محمدی استانی

7.

بررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در کتابخانه‌های دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 121-138
احمد شعبانی؛ مرضیه نصوحی؛ رسول سعادت؛ سعید رجایی پور

8.

بررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و به‌کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانه‌ها

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 139-158
زهره عدالتیان؛ اعظم صنعت جو؛ محسن نوکاریزی

9.

بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان

دوره 1، شماره 2، بهمن 1390، صفحه 59-76
ناهید سلیمانی؛ احمد شعبانی؛ سعید رجایی پور

10.

بررسی میزان هماهنگی مجموعه کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از نظر تعداد و موضوعات با نیازهای آموزشی دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی

دوره 20، شماره 49، 1398، صفحه 18-28
مریم رفیع

11.

بررسی نگرش کتابداران در پیاده‌سازی و اجرای راهبردهای حاکمیت داده در برنامه‌ریزی سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ها

دوره 11، شماره 2، دی 1400، صفحه 44-64
فریبرز درودی؛ فریبا جلیلی؛ سید علی اکبر فامیل روحانی

12.

تأثیر شیوع همه‌گیری کووید-19 بر خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی و موانع ارائه خدمات: کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک کشور

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 44-58
اعظم نجفقلی نژاد؛ صدیقه شاکری

13.

تحلیل فرایند مجموعه‌سازی کتاب‌های چاپی و الکترونیکی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 151-174
زویا آبام؛ بهناز رحمانی؛ نجمه سالمی

14.

تحلیل هزینه- سودمندی نظام‌های یکپارچه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران

دوره 6، شماره 2، دی 1395، صفحه 281-300
ایرج رداد؛ حسن بهزادی؛ زهره منجمی

15.

تحلیل و مقایسه برنامه‌های راهبردی کتابخانه‌های دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی

دوره 5، شماره 2، مهر 1394، صفحه 84-106
محمدکریم بیات؛ علیرضا اسفندیاری مقدم

16.

چارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در ارزیابی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز)

دوره 10، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 185-204
شهناز خادمی زاده؛ عبدالحسین فرج پهلو؛ معصومه بادنوروز

17.

دیدگاه‌های مدیران کتابخانه‌های دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 127-144
گیتی جمشیدی؛ غلامرضا حیدری؛ عبدالحسین فرج ‍‍ پهلو

18.

رابطه سواد اطلاعاتی با توانایی برقراری ارتباط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی

دوره 11، شماره 2، دی 1400، صفحه 312-333
غلامحسین جهانگیر؛ سکینه کریمی؛ لیلی سیفی

19.

زمینه‌یابی ایجاد واحدهای علم‌سنجی در کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانه‌های دانشگاهی شهر مشهد

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 203-222
مجید شایان مجد؛ سعید اسدی

20.

شاخص‌های عملکرد پیشنهادی برای بهبود سواد اطلاعاتی مبتنی بر مبانی سواد دیداری در کتابخانه‌های دانشگاهی

دوره 12، شماره 2، آذر 1401، صفحه 167-188
فریبرز درودی؛ عادل سلیمانی نژاد

21.

شناسایی عوامل مؤثر و تدوین الگوی پیشنهادی برای رفتار برنامه‌ریزی نشده کاربران در استفاده از منابع و خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه‌ای ترکیبی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 80-102
هادی هراتی؛ نجلا حریری؛ علیرضا اسفندیاری مقدم

22.

شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 93-108
پیمان جلیل پور؛ مهدی بریاجی

23.

شناسایی و رتبه‌بندی موانع کارآفرینی درون‌سازمانی در کتابخانه‌های دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دوره 12، شماره 2، آذر 1401، صفحه 121-143
زینب گلستانی خواه؛ معصومه تجعفری؛ محسن نوکاریزی

24.

طراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک

دوره 5، شماره 1، تیر 1394، صفحه 301-317
محمد اکبری محله کلائی؛ حسن کیانی؛ عصمت مومنی

25.

کتابخانه‌های دانشگاهی در دوران کرونا: گزارش نشست مجازی

دوره 22، شماره 51، 1400، صفحه 21-24
شهناز غلامحسین نژاد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب